понедељак, 5. мај 2014.

Dekoracija zidova

Evo nas ponovo posle par dana. Razmišljala sam koja bi sledeća tema bila interesantna za razbuđivanjti vaše kreativnos i konačno sam došla na ideju. I dok sam razmišljala o svemu i sama sam krenula da dekorišem zidove svog stana. Tačnije u mom stanu postoji stub koji je podporan ali i nekim delom na sred dnevne sobe i zaista nisam znala kako da skrenem pažnju sa njega s obzirom da je totalno primetan, ne funkcionalan (sem što drži plafon i sledeći sprat) ali BOŽE MOJ.  Posle višednevnog razmatranja i drvene maske koja označava ćutanje dosetila sam se i naslikala grane drveta sa po kojim listom na njemu i pticiće koje su okrenute prema masci. Već kada nisam mogla da ga zamaskiram istakla sam njegovu vidljivost i time skrenula  totalnu pažnju na njega ali ovaj put na jedinstven i kreativan način. Sada taj stub ima svoju priču i privlači ogromnu, ali sa velikim oduševljenjem, pažnju. A bilo mi je potrebno samo par stvari: najlon ( da ne bih napravila haos po parketu), cetkica i (u ovom slučaju) samo crna boja za zidove, a može i tempera, akril, sve jedno je kojom bojom ćete oslikavati. Uz sve to prelepo se uklopio i crni sat koji je na suprotnoj suprotnoj strani od stuba. Tako da evo par ideja koje će vam sigurno skrenuti pažnju i pustiti mašti na volju...


SADA JE SVE NA VAMA






Нема коментара:

Постави коментар